četrtek, 1. maj 2014

Jagodni kozarčki

Za obiske, ki so včeraj izrazili zanimanje za torto z jagodami (ki je pa ni več) sem pripravila hitro sladico, ki je po sestavi spominjala prav na torto. Tako so nastali moji jagodni kozarčki - naredila sem jih 5 (pa še 2 manjša za rezervo sta bila sestavljena).

Za podlago sem v multipraktiku zmlela maslene piškote (po 2 na vsak kozarček), dodala sem jim malo (pol cm debelo rezino) masla, ki sem ga seveda najprej stopila. Tako rahlo namočenim, bolj kompaktnim drobtinam sem dodala še 5 velikih žlic hrustljavih pirinih napihnjencev in hrustljavih žitaric. Nato sem primešala še 5 žlic lešnikovega krokanta.

Jagode sem oprala, narezala in pustila pol ure v mešanici sladkorja in limone.

V mešalniku sem zmešala 300 g sladke smetane s 5 čajnimi žličkami sladkorja v prahu z dodano vanilijo. Ko je bila smetana že precej čvrsta, sem ji primešala še 150 g mascarponeja.


Nato sem v kozarčke naložila najprej podlago, nanjo kremo, nato jagode, pa spet kremo in jagode (dokler nisem porabila kreme, lahko bi bil višji kozarec in več plasti) - zaključila sem z malo kreme na vrhu, po kateri sem posula še lešnikov krokant. V hladilniku so počivali pol ure, nato pa smo že lahko zakopali žličke vanje - do dna, da zajamete piškote in potem do vrha, da se plasti pomešajo.





Ni komentarjev: