petek, 2. maj 2014

Čokoladna dobrota

Za drugomajsko družinsko kosilo so mi naročili, naj naredim nekaj "čokoladnega in kremastega" - zato sem poiskala preprosto, piti podobno sladico, ki pa sem jo spekla z nekaj odmiki od osnovnega recepta. Ob čokoladi pa seveda zaradi obilice jagod niso manjkali tudi ponovljeni jagodni kozarčki.

Tako je izgledalo naše kosilo:
Jaz sem pripravila musako, ki jo vedno naredim (baje odlično) po receptu s kulinarike, mami je pa naredila francoski krompir, ki ga doma vsi obožujemo - recept je pa, hm, družinska skrivnost zaenkrat :) 

Čokoladna sladica je bila tako prirejena po receptu "čokoladna dobrota" s kulinarike, saj sem prebrala tudi vsa mnenja in vedela na kaj moram biti pozorna in kaj želim narediti. Tako sem najprej zmanjšala količino sladkorja, saj imamo raje kakavaste okuse, nato sem spremenila način priprave testa, ki sem ga delala bolj postopoma (ni ga potrebno valjati kot nekatere komentirajo - je sicer bolj gosto, ampak se ga lahko lepo da v pekač - podobno ne testu za brownije) in pa količine kreme, saj sem hotela, da je te veliko več kot na sliki, zato sem je dala za polovico več (lahko bi dala kar dvojno količino). Prav tako sem uporabila nekoliko manjši model (20 cm), da je bilo vse skupaj malo višje. Moja različica je torej taka: 
stepla sem 2 jajci z 200 g sladkorja, nato sem dodala 150 g stopljenega masla. Na maso sem presejala 100 g temnega kakava in pa 200 g moke. Testo sem dala v pekač in pekla na 180 stopinj nekaj več kot 20 minut.
V tem času sem pripravila preliv:
300 g smetane sem segrela s 35 g masla, nato sem vmešala 300 g jedilne čokolade in žličko vaniljeve esence

Ko se je biskvit shladil, sem nanj prelila kremo in postavila v hladilnik - stal je čez noč. Priporočam, da kakšne 15 minut pred serviranjem pustite na sobni temperaturi, najlažje pa je rezati z vročim nožem (tudi od oboda se lepo loči na ta način). Čokoladna dobrota je res dobrota, všeč pa bo tistim, ki imajo raje manj sladke, bolj kakavaste sladice in trše, piti podobne podlage. 






Ni komentarjev: