sobota, 17. maj 2014

Čokoladni in kokosovi cupcakes

Z dekleti Sladkih nasmehov smo se dobile na dobrodelni delavnici, kjer smo prirpavila piškote in cupcake za otroke v stiski - podarile smo jim prav otrokom družin, ki jim naš gostitelj (Gostilna in pizzerija Ham ham) dnevno dostavlja brezplačne obroke.

Za fotografinjo in osebje sem pripravila zahvalne cupcake , ker pa sem jih napekla nekoliko več, sem ji prinesla še dekletom, da so se posladkala pred pričetkom. Recepte in kombinacije sem si izmislila, sem jim pa obljubila, da objavim recepte. In obljubo se drži :)

Kokos & jagode
Uporabila sem klasičen recept za mafine (uporabila sem pinjenec), vendar sem naredila 1,5 količine. Moke sem pa uporabila 250 g, preostalo "polovičko" pa sem nadomestila s kokosom, torej s 125 g kokosa. 

Za kremo sem uporabila mascarpone kremo s smetano, z dodano jagodno in malinovo marmelado.

Čokoladni 
Ponovno sem uporabila klasičen recept za mafine (s pinjencem), približno 10 g moke sem nadomestila s temnim kakavom. Dodala pa sem še nekaj pesti zbrobljenih koščkov biskvita "moist & fluffy devil's food cake", ki so ostali od torte.

Kremo sem naredila iz nutelle in mascarponeja
 

Okrašeni so bili seveda v roza barvi z dodatkom rumene in sicer z meringami in pa marsmallow penicami.

Kasneje, popoldan, sem za sestanek vaške skupnosti na hitro naredila še dva pladnja takih braz kakava (samo osnovni recept z dodatkom biskvita) in tudi tej so bili pohvaljeni. Ker sem jih vzela iz pečice in s še vročimi odhitela na sestanek, niso bili okrašeni.


Nedvomno jih bom še spekla, saj so odlična možnost za porabo preostalega biskvita, saj se mi cakepopsov ne da vedno delat :)

 

Ni komentarjev: