nedelja, 25. maj 2014

Dvonadstropni torti - zajček in sladkarije

Pred šestimi meseci sem delala polovično tortico za polovičko leta - sedaj pa je imel mali korenjak že eno leto, pa še krst. Na željo mamice sem mu naredila dve dvonadstropni torti - kombinacijo modre in rjave z zajčkom za krst ter belo s sladkimi okraski in veliko številko na vrhu za prvi rojstni dan.
 

 

Po okusih pa so bile tortice take:
polnozrnata s kremo iz bele čokolade in višnjami,
sadna z jagodno kremo ter jagodami in borovnicami,
ferrero rocher krema (ker sem želela bolj kompaktno kremo, sem izpustila smetano) in pa
rafaello krema. 

Vsi biskviti so bili po receptu za biskvit, ki nikoli ne pade dol, v rochejevo sem dodala še 100 g kakava, za sadno in rafaello sem 20 dag sladkorja zamenjala z vaniljevim, pri polnozrnati pa sem 2/3 bele moke zamenjala s polnozrnato in 2/3 sladkorja z rjavim.
 




Ni komentarjev: