sobota, 17. maj 2014

Dobrodelna delavnica Sladkih nasmehov

S Sladkimi nasmehi vsako leto organiziramo (vsaj eno) delavnico za naše tortopekarice, saj je to odlična priložnost za nova znanja - seveda pa tudi za klepet in izmenjavo izkušenj v živo.

Letošnja delavnica je potekala v najbolj prijazni gostilni v Sloveniji - Ham ham. Lastnik, g. Enes, nam je prijazno in z veseljem odstopil prostor, me pa smo narejene cupcake in piškote podarile otrokom v družinah, ki jim dnevno zagotavlja brezplačne obroke.

Osebju restavracije in naši uradni fotografinji Sari Mlakar smo se zahvalile s cupcakesi, ki sem jih tokrat pripravila jaz. Seveda sem jih napekla nekaj več, da so se lahko posladkala tudi dekleta ob prihodu. Sicer sem si jih izmislila en dan prej, ker so bili pohvaljeni pa dodajam recept.


Po zaključku delavnice smo si privoščile še odlično pizzo in tako podprle Ham ham pri njihovi dobrodelnosti. Predlagam vam, da jo preizkusite tudi sami.

O delavnici sta svoje vtise zapisali tudi članici Sladkih nasmehov Mateja in Katra na svojih zanimivih blogih.  Več utrinkov pa bo na voljo na Facebook strani Sladkih nasmehov.


Hvala seveda puncam za prijeten dan, nova znanja in zanimive klepete!

Ni komentarjev: