četrtek, 10. julij 2014

Hitro in preprosto okrašeni čokoladni mafini

Septembra smo se s Sladkimi nasmehi predstavile na Sladki Istri. Za prodajo na stojnici je bilo potrebno speči čimveč muffinov, zato sem v enem dnevu spekla kar 400 muffinov. Za krašenje sem imela zato le malo časa, zato sem jih okrasila zelo preprosto - vendar tako, da je bilo jasno kakšne so sestavine.

V tej objavi bodo predstavljeni čokoladni mafini, naredila pa sem tudi sadne.

Naredila sem čokoladne muffine z lešniki in jih okrasila z eno žličko Nutelle, nato pa sem po polovici posula lešnike, na drugo polovico pa sem dala čokolatine kot v Ferrero Rocher muffinih.


Naredila sem tudi jaffa muffine in nanje dala polovičke mini jaffa piškotov, pritrdila pa sem jih s kuveturo. 


Naredila sem tudi čokoladne muffine s karamelom in nanje dala karamelne bombone, pritrjene s kuverturo.


Naredila sem tudi mafine po osnovnem receptu - bele in z dodatkom kakava, okrasila pa sem jih z malimi piškotki - vaflji, dražeji in mini munch mallowi. Na muffine sem jih pritrdila s čokoladno kuverturo. Prav tako sem pritrdila rum kokos kroglice.




Ni komentarjev: