torek, 8. julij 2014

Preprosto in na hitro okrašeni sadni muffini

Lanskega septembra smo se s Sladkimi nasmehi predstavile na Sladki Istri. Za prodajo na stojnici je bilo potrebno speči čimveč muffinov, zato sem v enem dnevu spekla kar 400 muffinov. Za krašenje sem imela zato le malo časa, zato sem jih okrasila zelo preprosto - vendar tako, da je bilo jasno kakšne so sestavine.

V tej objavi bodo predstavljeni sadni mafini, naredila pa sem tudi čokoladne. Skupno vsem mafinom je, da so bili pripravljeni s sadjem iz kompota, saj je taka priprava hitrejša in lažja.

Mafine z breskvami sem okrasila z eno žličko vaniljevega pudinga, skuhanega nekoliko bolj na  gosto.


Mafine z ananasom sem okrasila s kokosovimi ostružki na vaniljevem pudingu.


Mafine z marelicami sem že pred peko posula z mandljevimi lističi.


Mafine z višnjami sem okrasila z belo in temno čokoladno kuverturo ter kandiranimi češnjami.


Ni komentarjev: