nedelja, 20. april 2014

Velikonočni mafini

Velikonočni mafini je ime mafinov iz knjige receptov (Učila), vendar ime ni čisto jasno - no, po mojem so samo velikonočno okrašeni, po okusu jih lahko naredimo kadarkoli :) Recept je čisto preprost, zanimivo postane pri dekoraciji.

Tako najprej zmešamo suhe sestavine, in sicer:
225 g moke, 50 g kakava v prahu, 3 žličke pecilnega praška, ščep soli, 120 g svetlo rjavega sladkorja. V sredino naredimo luknjo in primešamo mešanico mokrih sestavin, ki pa jo sestavljajo;
2 jajci, 250 ml pinjenca in 6 žlic rastlinskega olja.

Premešamo, nadevamo v posodice in pelčemo na 200 stopinj okoli 20 minut. Pečene mafine ohladimo in jih okrasimo. V originalnem receptu je za kremo zapisana navadna maslena krema, ker je bila pa eno leto prej presladka in ni tako dobra, sem jo letos naredila tako, da sem 125 g masla in 125 g mascarponeja primešala 100 g stopljene bele čokolade, ki sem ji med topljenjem primešala eno žlico rjavega sladkorja. Kremo sem obarvala z zeleno barvo in tako naredila gnezdeca za jajčka, ki sem jih pa kupila. Kako so izgledali, je vidno na tej objavi.


Ni komentarjev: