ponedeljek, 2. december 2013

Kakijevi mafini

S kakiji je tako - ali jih ljudje obožujejo ali pa ne marajo :) Jaz sem sicer med prvimi, vendar pa jih je navadno v nekem trenutku toliko na voljo, da jih je potrebno porabiti tudi drugače. Na primer v mafinih. Sicer je originalen recept tak, da bo od mafinov ostala morda le rahla aroma - če jih imate res radi, uporabite mojo prilagojeno različico, da bo okus močnejši.

Recept zadošča za 12 mafinov.

Stepete 1 jajce in 115 g sladkorja (jaz sem dala: 15 g vaniljevega, 30 g rjavega sladkorja in 70 g "wiener-zucker" sladkorja, ker ima nekoliko bolj karamelno aromo).
Dodate: 25 ml ruma, 60 ml mleka, 60 ml stopljenega masla.
Vmešate še 150 ml kakijevega pireja (približno 2 manjša kakija).

Primešate suho mešanico, sestavljeno iz: 130 g moke, 1/2 vrečke pecilnega praška, ščepa solnega cveta in ščepa muškatnega oreščka.


Nato dodate še mešanico 50 g bele čokolade in 50 g zmletih orehov. Če želite bolj zakriti okus kakija, dajte na zelo drobno naribano belo čokolado in zmlete orehe. Če pa želite močneji okus po kakiju, dajte na grobo narezane orehe in kaplice bele čokolade - ali pa jo celo izpustite.


Pečete na 180 stopinj približno 20 minut. Okrasite lahko s kremo iz mascarponeja in bele čokolade ter krhlji suhega kakija.

Ni komentarjev: