petek, 13. december 2013

Aparat za cakepopse

Nekje med mojimi nakupi za peko se je znašel tudi aparat za peko cakepopsov - ker je bil pač znižan :) In sprašujejo me - kakšen je? Tukaj je moja ocena:

ZA
Z avtomatom res zelo, zelo, zelo hitro spečemo veliko količino kroglic - v približno 20 min iz ene mase okoli 50 kroglic.
Morda se lahko z njimi drugače poigramo - na hitro jih pripravimo, nato pa napolnimo s kremo kot krofke in prelijemo s kremo ali kaj podobnega (kot nekakšne biskvitaste profiterole) - na ta način nameravam aparat naslednjič uporabit.

PROTI
Tekstura v aparatu pečenih cakepopsov ni prava, enostavno je samo navaden biskvit brez kompaktne teksture, ki jim da tudi drugačen okus.
Navadno za cakepopse uporabimo ostanke biskvita (ali pa pač spečemo nov biskvit samo zanje) in tako dobimo torto z dodatkom arom in mascarponeja, kar torto še izboljša  - pri aparatu pa ostanemo pri biskvitu z oblivom, brez dodanih dobrot. 
Ker je potrebno posodice popolnoma napolniti, če želimo celo kroglico, se masa malček razlije in dobimo obroč okoli kroglice, kar ni ravno lepo ali pa dobimo le polovico lepe kroglice in polovico špičaste.
Obenem smo seveda omejeni na okroglo obliko (če pogledate na spletno stran njihove začetnice Bakerelle, lahko vidite ogromen nabor oblik in motivov).
Še vedno nam pa ostane zamudno delo oblivanja.

Torej? Moj nasvet - če vidite aparat po ugodni ceni, ga lahko tudi kupite, ker je čisto simpatičen - vendar pa vedite, da z njim ne morete narediti pravih cakepopsov. Zanje se je le potrebno malo bolj potruditi :)


Veliko bolj uporabne kot ta aparat pa so "škarje" za izdelavo kroglic, ki resnično skrajšajo čas izdelave in jih priporočam - z njimi boste tudi izdelali cakepopse s pravo teksturo.

 


2 komentarja:

Unknown pravi ...

Se popolnoma strinjam s tabo. Jaz imam sicer pekač, ki ima možnost menjave kalupov (kroglice, srčki in čambeline)ma smo tam... mene najbolj moti, ker imam občutek, da spodnji del greje bolj kot zgornji in so zato na eni strani bolj zapečene.
lp Petra

Unknown pravi ...

Ja popolnoma ti dam prav. Mene moti tudi to, ker so na eni strani bolj pečene kot na drugi. Imam pa pekač, kjer lahko menjaš oblike: kroglice, srčki in čambeline :)
Še najbolj pride prav za zamotit otroke, ko je sila :)