petek, 16. januar 2015

Sarini slani kruhki

Obožujem kuharske oddaje, posebno simpatična mi je Sara La Fountain, ki je tokrat pekla simpatične kruhke - slane in sladke, ki sem jih morala čimprej narediti za predjed.

Čeprav slanih (zaradi pršuta) nisem poskusila, lahko povem, da so mamljivo dišali in bili pohvaljeni s strani obeh prejemnikov. Preprosti in hitri za pripravo - video je dostopen tukaj, nekaj časa pa mi je vzelo prevajanje iz finščine (in preračunavanje iz decilitrov, ki so bili podani namesto mere cups), zato tukaj podajam slovensko različico recepta. Žal mi noben prevajalnik ne poda prevoda za "kinkkuskonssit" - če kdo zna finsko, bom vesela prevoda ali razlage v komentarjih :)

Za kruhke najprej zmešamo 260 g moke (2 cups) z eno žličko pecilnega praška, eno čajno žličko sladkorja in eno čajno žličko soli.
Dodamo jim 120 g hladnega masla in pregnetemo v drobtine.
Nato dodamo 100 g na koščke narezanega pršuta, 50 g naribanega parmezana in približno 2 jedilni žlici drobnjaka. Premešamo in dodamo 1 dcl smetane ter 1 dcl mleka. Zgnetemo v testo, razvaljamo na cca. 3 cm in izrežemo kroge. Položimo jih na pekač (po receptu jih premažemo z jajcem, jaz jih nisem) in pečemo na 160 stopinj okoli 20 - 25 min.


Ohlajene (ali še ne čisto ohlajene, če imate neučakane pomočnike) lahko pojeste kar tako, lahko pa naredite sendviče. V oddaji jih je napolnila z rukolo, pršutom, ementalom in paradižnikom, jaz pa sem jih nadevala s kremnim sirčkom, pršutom, paradižnikom, kumarami in redkvicami. Dodala sem jih na pladenj s sendvički z namazom iz kremnega sira in hrena ter s kumarami in redkvicami za brezmesno predjed.


ps: Naslednjič sem preizkusila še morsko varianato in pršut nadomestila z dimljenim lososom, drobnjak pa s koprom. Odlično, vendar z močnim lososovim okusom - samo za resnične ljubitelje. Priporočam.



Ni komentarjev: