sobota, 17. januar 2015

Sarini sladki kruhki

Obožujem kuharske oddaje, posebno simpatična mi je Sara La Fountain, ki je tokrat pekla simpatične kruhke - slane in sladke.
Pripravljala jih je za čajanko in nekoč jo moram organizirati tudi jaz. Ampak tokrat so bili sladki kruhki za eno od sladic po kosilu. Preprosta in hitra priprava bo zagotovo razlog, da jih bom naredila še večkrat.


Video je dostopen tukaj, nekaj časa pa mi je vzelo prevajanje iz finščine (in preračunavanje iz decilitrov, ki so bili podani namesto mere cups), zato tukaj podajam slovensko različico recepta. Žal mi noben prevajalnik ne poda prevoda za "karpaloskonssit" - če kdo zna finsko, bom vesela prevoda ali razlage v komentarjih.

Za kruhke najprej zmešamo 260 g moke (2 cups) z eno žličko pecilnega praška, 60 g (1/4 cup) sladkorja in eno čajno žličko soli.
Dodamo jim 120 g hladnega masla in pregnetemo v drobtine.
Nato dodamo 2 jedilni žlici brusnic in 200 g na koščke narezanih suhih marelic. Premešamo in dodamo 1,5 dcl smetane. Zgnetemo v testo, razvaljamo na cca. 3 cm in izrežemo kroge. Položimo jih na pekač (po receptu jih premažemo z jajcem, jaz jih nisem) in pečemo na 175 stopinj okoli 20 - 25 min.

Ohlajene prerežet na pol in nadevate z marmelado (lahko tudi s stepeno smetano in marmelado).


Ni komentarjev: