sreda, 18. marec 2015

Čokoladni mafini z lešnikovim namazom

Čokoladne mafine po tem receptu delam že nekaj časa, za dobrodelno akcijoSuperSoku pa sem jih, poleg tega, da so veganom prijazni, še dodatno izboljšala, saj sem moko zamenjala s polnozrnato, navaden sladkor z rjavim, pecilni prašek pa z vinskim kamnom. Sestavine lahko torej mirno zamenjate, mafini pa sodijo med tiste recepte, ki dokazujejo, da peciva za vse, ki ne uživajo mleka in jajc (iz različnih razlogov) niso vedno dolgočasna, ampak so lahko taka, da jih bodo jedli vsi na zabavi.

Testo je zelo preprosto:
250 g moke (jaz sem dala polnozrnato pšenično, originalno je bela)
120 g sladkorja (dala sem rjav bio trsni sladkor, lahko pa je bel)
3 jedilne žlice kakava (ponovno sem uporabila bio kakav, vendar zato, ker je močnejši)
1 žlička sode bikarbone in 1 žlička vinskega kamna ter ščepec soli
zmešate in nato dodate:
4 jedilne žlice rastlinskega olja
2 žlički vaniljevega ekstrakta
1 jedilno žlico kisa (jaz sem uporabila jabolčnega, lahko tudi alkoholnega)
200 ml mrzle vode.

Mešanico nadevate v pekač in pečete 20 min na 180 stopinj. Mafine sem nato ohladila in okrasila z bio lešnikovim namazom ter koščki veganske čokolade z lešniki in celimi lešniki.

Ni komentarjev: