torek, 26. avgust 2014

Čokoladno-jabolčni mafini brez jajc

Zaradi gostje na otroški zabavi, ki je alergična na jajca in oreščke, sem kot dodatek k torti z jagodno-čokoladnim nadevom naredila dve vrsti mafinov. Eni so bili z okusom jagode in banane, drugi pa čokoladni.

Recepta za oboje sem našla na blogu "brezjajčnih" receptov (tej mafini so v blogu navedeni kot veganski), vendar sem za te čokoladne nekoliko prilagodila recept za biskvit, obenem pa sem tudi drugače rešila jabolčno čežano. Zaradi alergije na oreščke sem tudi precej natančno pregledala vse deklaracije in odkrila, da je Krašev kakav brez alergenov, kar tudi navajajo na embalaži - zato v primeru alergij priporočam uporabo tega, ki ga tudi sicer uporabljam, saj ima odličen okus in temno barvo - sicer pa ni nujno, da izberete ravno tega.

 

V posodi zmešamo suhe sestavine (priporočam presejanje): 
170 g moke
30 g kakava
1 čajno žličko sode bikarbone
1 čajno žličko pecilnega praška
0,5 čajne žličke soli

V drugi posodi pa zmešamo: 
250 ml vode
55 g jabolčne čežane (če je nimate ali če želite drugačen okus, potem samo zmiksajte 55 g olupljenega jabolka)
1 jedilno žlico rastlinskega olja
1 jedilno žlico sveže iztisnjenega limoninega soka
 1 čajno žličko vaniljeve esence


Mokre in suhe sestavine zmešamo, nato pa jim dodamo še 1 jabolko, narezano na tanke, majhne koščke, pomešano z rjavim sladkorjem (180 g, če niste uporabili čežane, 160 g, če ste uporabili že sladkano čežano ali morda kupljeno).

Nato lahko zlijemo v pekač (priporočam za brownije) ali pa v posodice za muffine in pečemo na 180 stopinj približno 30 minut. 




Ni komentarjev: