sobota, 16. avgust 2014

Čokoladni tart

Čokoladni tart sem poizkusila pri eni od članic Sladkih nasmehov in zdel se mi je odličen. Poslala mi je recept zanj in nekaj časa je čakal na izvedbo. Nato pa sem ugotovila, da limonin ne bo dovolj za družinsko kosilo in se odločila še za čokoladnega. Tako sem lahko tudi prvič uporabila svoj kvadraten pekač za pite :)

Recept za tart je dosegljiv tukaj. Sicer je zelo preprost, kljub temu pa mi osebno testo ni bilo preveč všeč in ga bom naslednjič delala s klasičnim testom za pite, kot je tale, nadev pa je odličen in bič je zelo pohvaljen.

Za to verzijo testa torej zmešate 150 g moke, 50 g sladkorja v prahu, ščep soli, 1 rumenjak in na lističen narezanih 75 g hladnega masla. Od klasičnega recepta se tako razlikuje v sladkorju, ki je tukaj v prahu. Testa tudi ni potrebno ohlajat ali obteževat in slepo pečt, ampak ga samo razvaljamo, damo v pekač (lahko v male pekačke) in pečemo 10 min na 170 stopinj.

Pripravimo nadev tako, da na pari stopimo 50 g mlečne in 50 g jedilne čokolade v 50 ml mleka in 200 ml sladke smetane. Dodamo naribano pomarančno lupinico (če nimam eko pomaranč, uporabim kar tisto iz vrečke) in 50 g mletih lešnikov. Umaknemo z ognja, vmešamo še eno jajce in 2 rumenjaka ter nadevamo na testo. Pečico nastavimo na 150 stopinj in pečemo še 30 minut. Ohladimo in postrežemo.






Ni komentarjev: