četrtek, 3. oktober 2013

Brownies s Ferrero Rocher in Nutellino kremo

Brownies s Ferrero Rocher in Nutellino kremo ALI pecivo, za katerega so vam mnogi pripravljeni pokosit vrt, sprehodit psa in posesat stanovanje :)

Recept sem videla na blogu My baking addiction, vendar pa mi sam recept ni v celoti všeč - posebno kremo bi spremenila. Obenem pa imam raje mere v gramih, saj je s tehtnico vse hitreje. Zato preizkušen recept, prilagojen našim meram.

Za testo: 
Najprej segrejete 120 g jedilne čokolade in 170 g masla (jaz to vedno naredim nad paro - nikakor pa ne v mikrovalovni pečici), nato pa to vmešate v mešanico:
250 g sladkorja
1 čajne žličke vaniljeve esence
3 jajc
ščepca soli.
Vmešate še 130 g (presejane) moke.

Z mešanico do polovice napolnite pekač za brownije (kvadraten), na mešanico dodajte razpolovljene čokolatine (jaz sem dala kar cele, malce so sicer silili ven, ni bilo pa hujših posledic) in pokrijte s preostalim testom.

Pečete na 180 stopinj okoli 30-35 min.

Ohladite, nato pa premažete še s kremo.

Za kremo: 
Zmešate 60 g masla in 80 g Nutelle.
Dodate 1/2 čajne žličke vaniljeve esence in 180 g sladkorja v prahu ter 2 žlici sladke smetane.

Za kremo bom naslednjič sladkor v prahu izpustila, saj je bila krema pred dodatkom sladkorja veliko boljša, pa tudi pecivo je dovolj sladko, zato je popolnoma nepotreben.

Kremo namažete na biskvit, za približno 30 min postavite v zamrzovalnik, nato pa narežete na kocke.

Fotografij ŽAL nimam, je pa res tako kot je na sliki v originalnem blogu. Bom ponovila vajo in poskrbela za foto material :)  


Ni komentarjev: