torek, 18. avgust 2015

Čokoladna piškotek pita

Kaj lahko naredite, če vas pokliče mami in povabi na kosilo čez eno uro in pol? Preprosto in hitro čokoladno pito, ki ji dodate piškote iz shrambe.



Recept je za velikost pekača 20 cm. Testo je zelo preprosto:
250 g bele pirine moke
120 g sladkorja
(navadno uporabim pravi demerara rjav sladkor)
3 žlice temnega kakava (najraje uporabim res dobrega in temnega)
1 žlička sode bikarbone in 1 žlička vinskega kamna ter 1 ščepec soli
zmešate in nato dodate:
6 jedilnih žlic kokosovega olja (ali rastlinskega)
1 jedilno žlico kisa (navadno uporabljam alkoholnega)
2 žlici vaniljeve esence
250 ml mrzle vode.
Vse zmešate kar na roko. Mešanico nadevate v pekač in pečete 30 min na 180 stopinj.
Opomba: biskvit je tudi odlična osnova za torto, nima pa ne jajc ne mleka, tako da je primeren tudi za alergike ali vegane. Lahko seveda uporabite belo moko in bel sladkor ali druge možnosti.




Med peko bisktvita pripravite kremo, in sicer osnovni ganache: 300 g temne čokolade raztopite v segretih 300 g sladke smetane in dodajte 4 žlice ruma. Ganache mora biti gladek, svetleč, brez grudic in gost. Pustite ga, da se hladi, dokler ni biskvit pečen.

Pečen biskvit prirežite na vrhu in čimbolj ohladite (če se vam mudi, je lahko še mlačen, sicer počakajte, da je čisto ohlajen). Postavite ga v obod.
V ganache nadrobite (kar z roko) okoli 150 g cookijev (kar kupljenih, jaz sem uporabila navadne s koščki čokolade) in premešajte. Naj ne bo predrobno, vmes lahko ostane več večjih kosov. Po želji lahko količino cookijev povečate.




Opomba: Na podoben način pripravim tudi cookie kremo za torto, le da ganache naredim nekoliko bolj mehak, torej dam malce manj čokolade v smetano.


Ganache s cookiji prelijte v obod. Postavite v hladilnik za 2 - 3 ure, dokler ni trdo na otip (ali ravno za čas našega kosila). Nato odstranite obod in okrasite. Jaz sem okrasila kar s piškoti, da je bilo jasno kaj je v torti, pa še lep kontrast so nudili.



2 komentarja:

Unknown pravi ...

Naredila sem tole torto. Odlicno je uspela, recept je pa res sila enostaven.
Uporabila sem sicer pekac premera 26 cm, sem zato testo manj pekla in ga tudi nekoliko navlazila, ko se je pohladilo. Uporabila sem slabil 300 ml sladke smetane in nekoliko vec piskotov, ostalo pa po receptu.
Naslednjic bom najbrz malo eksperimentirala in bom zgornjo plast testa premazala z marmelado.
Torta je za dobre jedce in sladkosneda usta ;)

MMK pravi ...

SUPER :) Me veseli, da je uspela! Eksperimenti pa pogosto vodijo do še boljših variant :)