nedelja, 26. april 2015

Špinačna juha #OK

Recept za špinačno juho sem videla v januarski Odprti kuhinji, ker pa vsebuje tudi bučke, sem z njo počakala, da so bile bučke vsaj približno na začetku sezone in z veseljem sem uporabila svežo mlado špinačo, ki je sedaj že na voljo. 

Juha mi je všeč, ker ji mandljeva pasta doda poseben okus, kvinoja pa ji doda hranljivost, ki jo spremeni v samostojen obrok kot mineštro, čeprav je na prvi pogled le juha. Razlika z receptom je ta, da dodam malenkost več kvinoje, smetana, ki jo dodam v minimalni količini (2 - 3 žlice) pa je navadna (kombiniram malo sladke in kisle). 

Pri mandljevi pasti pa je preveč vode v receptu - dodajala sem jo postopoma in je dodala morda 0,5 - 1 dcl, nikakor pa ne toliko kot piše v receptu.

Sicer pa je juha odlična in z veseljem jo bom preizkusila še v drugih različicah zelene zelenjave. Tukajle pa je slika kako je uspela meni.



Ni komentarjev: