petek, 14. marec 2014

PI torta ali pi-ta?

Kot prava filo-faksovka sem se vsa leta uspešno otepala matematike ... ampak kaj ko sem rojena v družino matematikov in v službi dnevno obkrožena z njimi. Pa se človek kar navduši, ko predstavijo končno temo, ki mi je bila blizu. PI. Pa ne samo kot število (no, sploh ne kot število), ampak v dveh oblikah: kot PIezija in kot PI torta.

Vsako leto se namreč 14. marca (v angleškem zapisu 3/14) praznuje PI-dan. V njegovo čast smo z matematiki pripravili natečaj za PIezijo, kjer sem sodelovala kot strokovna, literarna predstavnica komisije in bila sem prav navdušena nas vsemi izdelki!

Nagrajeni prispevki so objavljeni na tej povezavi.

Nato je na PI dan potekalo predavanje, namenjeno številu PI. Med iskanjem fotografij za poudarjanje dogodka, sem naletela na tole dilemo:


Seveda je bila tema TORTA zame takoj zanimiva in dogovorili smo se, da pripravim torto v obliki PI-ja. Odločila sem se za modro podlago (ker je bila to barva natečaja) in decimalkami na njej. Torta je bila odlično sprejeta - ne le po izgledu, tudi po okusu. Moji matematiki so se pa odločili, da bo postala tradicionalna na izletih in se že bojim kakšna bo naslednja želja :) 



Ni komentarjev: