torek, 19. november 2013

Kukiji s čokoladnimi kapljicami

Večkrat pečem piškote, večinoma pa take, ki so narejeni na hitro, brez modelčkov, saj so mi takšni, bolj nepravilni bolj simpatični. (Z modelčki jih navadno delam ob posebnih priložnostih, ko jih tudi krasim.) Taki so tudi tejle hitri in preprosti kukiji v dveh različicah - bolj ali manj čokoladni. 

V posodi zmešamo: 
- 120 g drobnega rjavega sladkorja (jaz uporabljam "polnovrednega"); 
- 250 g presejane bele moke (jaz sem dala pirino belo, lahko pa uporabite pšenično); 
- 0,5 žličke soli
Za čokoladno varianto dodamo še 20 g temnega kakava

Mešanici dodamo 140 g masla (pazite, da je na sobni temperaturi). Zgnetemo (ročno, seveda) testo v grudice. Dodamo 2 jajci in 0,5 žličke vaniljeve esence. Dobro pregnetemo (še vedno ročno) v mehko testo, nato dodamo še 130 g čokoladnih kapljic in premešamo.
Čokoladne kapljice lahko kombiniramo po želji - v bele kukije sem dala temno čokolado, v čokoladne pa temno in belo čokolado.


Testo oblikujemo v zvitek in zavijemo v plastično folijo, nato ga za najmanj 30 minut postavimo v hladilnik. Nato narežemo na približno centimeter široke kroge, jih ročno popravimo in damo na peki papir. Pečemo na 180 stopinj približno 15 minut. Dokler se ne ohladijo bodo nekoliko mehkejši.




Ni komentarjev: