petek, 31. julij 2015

Brownieji, ki so skoraj solata :)

Saj poznate tisto razlago? "Čokolada je narejena iz kakava, ki raste na drevesu, zato je rastlina. Zato čokolada šteje kot solata. Konec."


No, temu lahko dodamo še stavek z bloga, kjer je objavljen original tega recepta:"These brownies are addictingly good. They’re gooey, fudgy, and super chocolatey…and they have zucchini in them. So they’re healthy. Practically a vegetable."

In če recept še malo izboljšamo z malček bolj zdravimi sestavinami. Ni vrag, da ne šteje kot solata ali zelenjavni obrok, kajne?

Pa šalo (in tolažbo) na stran. Osnovni recept sem pripravila tako, da sem navadno moko zamenjala s pirino in sladkor z rjavim, orehe pa sem dodala pekane, saj sem jih ravno imela na zalogi. Rezultat? Resnično kremasti, lepljivi, mehki brownieji, za katere nihče ne bo ugotovil, da ste vanje skrili bučke (če ravno ne bo vedel). Nekatere pač to moti ... ko in če izvejo seveda. Ampak, vseh skrivnosti pa tudi ni treba izdati, kajne?

Za brownieje najprej namešamo suhe sestavine, in sicer:
2 cups ALI 300 g moke (jaz sem dala belo pirino, v originalu je pšenična bela)
1/2 cup ALI 60 g kakava (uporabljam resnično grenkega Alnaturinega, priporočam uporabo dobrega kakava, ne najbolj poceni)
1 1/2 čajne žličke sode bikarbone
1 čajna žlička soli (vedno in povsod uporabljam zgolj piransko!)

Nato dobro stepemo: 
1/2 cup ALI 125 ml olja (uporabite lahko katerokoli rastlinsko olje)
1 1/2 cup ALI 300 g sladkorja (naj opozorim, da sem uporabila temno rjav sladkor, ki je nekoliko težji)
2 čajni žlički vaniljeve esence (lahko je tudi malček več dodate)


in dodamo
2 cups ALI 250 g na drobno naribanih bučk (jaz sem uporabila kombinacijo svetlih in temnih, vendar ni pomembno)

Vmešamo suhe sestavine, nato pa po želji dodamo še 1/2 cup orehov (jaz sem dodala kar 1 cup pekanov, kar je bila dobra pest). V receptu so sicer napisani nasekljani, jaz raje pustim cele. Nato prelijemo v pekač za brownije (navadno so to kvadratni pekači) in pečemo na 180 stopinj od 25 do 30 minut. Pečeno je, ko ob pritisku skoči nazaj - z zobotrebcem boste težko ocenili zapečenost, saj ostane masa nekoliko mokra in lepljiva.

V receptu je zapisan tudi preliv, vendar se nisem odločila zanj, saj se mi zdi, da bi dodal nepotrebno dodatno sladkost, pa tudi browniji navadno nimajo preliva. Morda pa se kdo odloči zanj. Samo še dilemo ali gre za solatni ali sladek preliv rešimo, pa bo. :)





Ni komentarjev: