sobota, 27. september 2014

Mozartova torta in cupcakes

Na željo slavljenca sem si izmislila kombinacijo s pistacijo. Odločila sem se za kombinacijo z lešniki in marcipanom.

Tako sem spekla torto s čokoladnim biskvitom (klasičen z nekaj žlicami kakava), kreme pa sem naredila tako:
- najprej eno plast kreme iz mascarponeja in nutelle, posuto z lešnikovim krokantom,
- nato eno tanko plast razvaljanega marcipana,
- in za zaključek še kremo iz pistacijevega pudinga, masla in mascarponeja ter posuto s praženimi nasekljanimi pistacijami.


Torto sem nato oblekla s čokolado in okrasila v slogu so-slavljenke, ki si je pa zaželela naj bo okus torte po moževi želji. Da pa ne bi bilo vse preveč roza, sem zraven pripravila še cupcake v slogu.


Za cupcake sem naredila biskvite po klasičnem receptu za mafine, le da sem naredila 1,5 količine mase in namesto dodatnih 125 g moke dodala 25 g kakava in 100 g mletih lešnikov. Nato sem pečene biskvite izdolbla, v vsako odprtino dodala kroglico marcipana in jo zapolnila z nutello.


Zatem sem jih nabrizgala s kremo iz pistacijevega pudinga in masla ter posula s čokoladnimi ostružki.


Pa še ena slika cupcakea v prerezu :)





Ni komentarjev: